• +48 884 323 333
Częste pytania

 

1. W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

W przypadku wysyłki kurierem paczka dochodzi do klienta w ciągu 24 godzin, w przypadku wysyłki pocztą (wszystkie paczki wysyłamy priorytetem) jest to do 48 godzin (aczkolwiek stosunkowo często zdarza się poczcie nie dotrzymać tego terminu).


2. Wpłaciłem już pieniądze na Wasze konto, ale do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia wysyłki?

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka:

* Przebywamy na urlopie o czym został pan pani na pewno poinformowana na naszych aukcjach. 

* W mailu potwierdzającym zakupy nie poinformowałeś nas w jaki sposób chcesz zapłacić za zamówiony towar;

* W tytule przelewu nie pojawił numer zamówienia lub imię i nazwisko. 

* Przyczyną może być również to w jaki sposób wpłaciłeś nam pieniądze, jeżeli jest to przelew miedzy tymi samymi bankami pieniążki będą u nas szybko ale jeżeli wpłaty dokonałeś na poczcie musisz sie liczyć z tym iż mogą one iść do nas nawet kilka dni do tygodnia;


3. Co powinienem wpisać w polu "tytuł przelewu"?

W tytule przelewu koniecznie musi pojawić się NUMER ZAMÓWINIA lub Imię i Nazwisko na który zostało złożone zamówienie , Brak wymienionych informacji uniemożliwia nam lokalizacje wpłaty. 


4. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty należy poinformować nas o tym, oraz podać dane do faktury w mailu.


5. Jakie są koszty przesyłki? Ile zapłacę za wysyłkę w przypadku zakupu kilku przedmiotów?

Za zakupy płaci się tylko raz, w wypadku zakupów paru sztuk z różną cena wysyłki, sumujemy do kosztów najwyższą kwote z pośród wybranej opcji.


6. Nie otrzymałem paczki mimo iż w statusie mojego zamówienia od dawna widnieje informacja iż paczka została wysłana?

Jeżeli od dnia w którym w statusie wysyłki pojawiła się informacja o wysłaniu minął już spory czas a mimo to nadal paczka do Ciebie nie dotarła warto sprawdzić czy paczka nie leży na poczcie, poczta ma to do siebie, że listonosze czasem nawet nie zostawią awizo... Jeżeli będzie potrzeba skontaktuj się z nami a otrzymasz nr nadania paczki na podstawie którego sprawdzenie co dzieje się z paczką jest o wiele łatwiejsze. Na życzenie klienta automatycznie wysyłamy „skan” lub kopie ksero kwitu pocztowego potwierdzającego wysyłkę paczki. W przypadku gdy i to nie poskutkuje skontaktuj się z nami, może okazać się że paczka zaginęła wtedy my składamy reklamację na poczcie, niestety możemy zrobić to dopiero po 14 dniach od daty nadania paczki, zaś sama reklamacja rozpatrywana jest na poczcie w terminie od 14 do 30 dni.


7. Otrzymałem inny towar niż zamawiałem - co mam zrobić?

Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami, jesteśmy tylko ludzi i nam również przytrafiają się pomyłki, zamiast wysnujeszz tezę, że zostałeś oszukany i wystawisz negatywny komentarz skontaktuj się z nami. Nie chcemy nikogo oszukać, i jeśli rzeczywiście nastąpiła pomyłka z naszej strony dokonamy wymiany towaru na właściwy w najkrótszym możliwym terminie - oczywiście na własny koszt.


8. Chcę zareklamować zakupiony towar. Jak mam to zrobić?

Reklamowany towar należy wysłać na nasz adres (znajdziesz go na formularzu zwrotu, który otrzymasz od nas drogą mailową po zgłoszeniu chęci reklamacji). Musi być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz dokumentem zakupu (paragon lub faktura) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Reklamowany produkt wysyłasz na własny koszt, nie odbieramy paczek za pobraniem. Jeżeli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków nie zostanie spełniony towar nie zostanie przyjęty do reklamacji.


9. Otrzymany towar nie podoba mi się, nie spełnia moich oczekiwań - czy mogę go zwrócić?

W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271) pod warunkiem że PRODUKT NIE ŻADNYCH OZNAK UŻYTKOWANIA, W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE ŻADNE PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR, JAK I OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU, NIE PRZYJMUJEMY UŻYWANEGO , OTWARTEGO TOWARU.

Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty. Zwrot towaru wymaga naszej akceptacji.

Towar wraz z oryginałem faktury należy odesłać na adres firmy (znajdziesz go na formularzu zwrotu, który otrzymasz od nas drogą mailową po zgłoszeniu chęci zwrotu zakupionego przedmiotu). Wypełniając formularz musisz zaznaczyć że odsyłasz towar na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta, na które mają zostać przesłane pieniądze. Zwracamy tylko równowartość zamówionego towaru bez kosztów wysyłki. Zarówno koszty wysyłki do klienta jak i koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.


10. Listonosz lub kurier przyniósł mi wyraźnie uszkodzoną paczkę. Co mam zrobić?

Jeżeli klient decyduje się na odbiór uszkodzonej paczki robi to na własną odpowiedzialność. W takim przypadku powinien on odmówić odbioru paczki podając jako powód widoczne zewnętrzne uszkodzenia i poinformować nas o tym fakcie abyśmy mogli jak najszybciej zrealizować następną wysyłkę. 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl